mobilni operatori //

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 10 10:54:55 CET 2012

Zastávám názor, že nabízečům tarifů je dobré do systému zanášet zmatky a
jinak se bavit na jejich účet. Např:

- Dobrý den, jste pan ... ?
- Ne, ale telefon i se SIMkou jsem od něj koupil.
(vhodné nejspíš jen pro předplacené karty)

- Dobrý den, jste pan ... ?
- Ne, to je jméno, které vyplňuji na webech, kde jméno chtějí, přestože ho
nepotřebují.
(tohle může být často pravda, ale lze to říct, i když je jméno správné)

- Dobrý den, pane .... , mohu Vám nabídnout náš nový, supervýhodný tarif?
- Dobré odpoledne slečno, teď nemám moc času. Máte po práci čas, že bychom
to probrali někde u večeře? Mohla byste mi prosím, dát Vaše soukromé
telefonní číslo?
- (cvak) tů tů tů ....
(pokud volají opakovaně, pak tento hovor je na dlouhou dobu poslední)

- ... Hovor bude z důvodu zlepšení služeb monitorován.
- Počkejte chvíli, také si zapnu nahrávání ... cvak, píp, cvak, píp, klap,
bzzz ... už běží, můžete hovořit.
- No moment, co? ... ?? (cvak) tů tů tů ....
(po tomhle se prý také dlouho neozvou)

- Dobrý den, tady ... mohu Vám nabídnout výhodnější povinné ručení od ...
máte chvíli čas?
- Ano, proč ne.
- .... blablabla (asi 10 minut)... Tak jak se Vám naše nabídka líbí?
- Omlouvám se, ale mohla byste tu nabídku ještě jednou zopakovat? Soused
zrovna něco vrtal.
- .... blablabla (asi 10 minut)... Tak jak se Vám naše nabídka líbí?
- Omlouvám se, ale mohla byste tu nabídku ještě jednou zopakovat? Musel jsem
mezi tím odpovídat na nějaké dotazy.
- .... blablabla (asi 10 minut)... Tak jak se Vám naše nabídka líbí?
- No, vypadá dobře, kdybych měl auto, tak bych ji nejspíš využil.
- A nebudete si ho v nejbližší době pořizovat?
- Ne, ani do vzdálenější budoucnosti ho neplánuji a proto nemám ani řidičák.
- To jste nemohl říct dřív?
- Neptala jste se.
(tahle mě vzbudila, tak jsem si to vychutnal až do původně plánovaného času
probuzení)

PH