Spojit antenni stozaru s hromosvodem?

Pátek Únor 10 10:47:43 CET 2012

Proč pojistku když je to k anténě? Tam je žádoucí, aby bleskojistka
vedla, dokud je tam napětí. Jinak bleskojistky jsou různé. Hakel dělá
pro 230V vícekomorové jiskřiště, zapálí při 2KV a pod 200V (i při DC
napětí) zhasne. Pak jsou plynem plněné výbojky, mají zapalovací napětí
od 90V a zhasínají pod 20V. Dávají se třeba pro vyrovnání potenciálu
mezi PE a N když si k tomu PE připojíte třeba to uzemění antény. Mám
tady jednu velkou pro 100KA 350us, ale není to zrovna levná sranda.
Anděl