Mobil Cradle

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Únor 10 10:40:21 CET 2012

Jj, dobrý nápad. Našel jsem relátko Gunther 3500 2231 021 , ale nemůžu k
němu najít datašit, na jejich webu o starém značení není zmínka. Nevěděl
by někdo jak ty čísla rozkódovat, či přímo o datašitu?
Sice bych pravděpodobně s nějakým úsilím to relé dokázal zprovoznit i
bez DS :-), ale mám jich víc, tak by se DS hodil.
S pozdravem,
Miloš Dašek