OT Re: ponuka prace

KarelM a8dtljb na gmail.com
Pátek Únor 10 07:11:36 CET 2012

Tak jednim ze smyslu skolstvi je pripravit cloveka na buzeraci ktera ho
bude dal potkavat v zivote. Da se predpokladat, ze student ktery dokaze
lepe projit pres ucitelske individuum dokaze pak lepe treba jednat s
urednikem na urade, lepe ustoji ruzne nesmyslne tlaky vedeni firmy. Umet
napsat program je sice podminka nutna, nikoliv postacujici...
K.