Re: už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Únor 9 18:05:27 CET 2012

Diplomky z humanit jsou teda sila - "Dotkni se ptaka ;-)))))" nebo slecna
Storchova co sla s deckama na "exkurzy" s tvrdym y ...

No ale pak je tu druhy paradox za mnou kdysi prisla deva jestli bych nemel
namet na bakalarku z chemie - tak jsem ji vymyslel tema - zavedeni
elektroforezy na SDS PAGE gelu - kterym se deli bilkoviny podle velikosti
molekuly (nikoliv podle el. naboje jako klasickle elfo) - celkem znama vec,
ale mnoho "dablu skryvajicich se v detailech", ktere se musi vyresit.

Odjela na fakultu a odtamtud jsem dostal dotaznik ve smyslu - "cim prace
obohati vyvoj svetove biochemie" - bude mozno ji publikovat v impaktovanem
casopise atd ....
Tak jsem volal na v.s. - Farmaceutickou fakultu v Hradci Kralove - bavil
jsem se pul hodiny s chlapem ve stylu Felixe Holzmanna  - a pochopil jsem -
ze bud delate kravinu dle jejich zadani - nebo praci "na svetove urovni
jinde" - coz je preventivni opatreni - protoze ja poznam jejich kravinu, ale
oni moji poznat neumi a ze to neni kravina poznaji az podle clanku v
impaktovanem casopise ...

Druhe kocce jsem zadal vymyslet a zavest mereni bilirubinu v mozkomisnim
moku - to v te dobe delal jen 1 borec na Novem Zelandu (dodnes to v Cesku
krom nas nikdo neumi)  - a ta uz je dnes BC (nastesti)

A pak clovek cte "dotkni se ptaka"

Zdravi Petr Kubac