už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 9 15:57:31 CET 2012

On Thu, 9 Feb 2012, Tomáš Vymětal wrote:

> A jeden bonus, nechce se mi zakládat další vlákno, hezké počtení o tom, jak
> to dnes funguje ve státní správě ...
> http://special.novinky.cz/files/it_urady_prace.pdf

To je spis smutne pocteni. Ukazuje to jak jeden blbec na dostatecne
vysokem postu muze obratit vnivec investice a roky prace spousty
lidi. Je to ukazka bezne praxe kdy o problemu rohoduji lide kteri
jsou na rozhodovacich postech i kdyz nemaji ani zakladni znalosti
o dane veci. Rika se tomu managersky pristup...