Spojit antenni stozaru s hromosvodem?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 9 13:36:29 CET 2012

V Nemecku som sa divil, preco nemaju na rodinnych barakoch anteny.
A oni ich mali vsetci na pojde pod strechou (skridlovou)
Dostatocne velka parabola by hadam utlm prekonala,
ako by to vsak bolo este s vrstvou snehu navyse to uz neviem posudit.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zíka Aleš Ing.
Sent: Thursday, February 09, 2012 1:29 PM
To: HW-news
Subject: RE: Spojit antenni stozaru s hromosvodem?

	Díky za radu,

	jestli jsem správně pochopil, jímač znamená kus drátu svisle, dole rozvidlený a šest svorek, jako je na komíně a druhém křídle střechy.

	Jedna varianta byla umístit stožár hned za komín, to by mělo výhody, že jímač už je na komíně a taky bych mohl tu parabolu seřizovat ze střešního výlezu pro kominíka, který je na druhé straně vedle komína.
	Obavu mám, jestli se na parabolu nebudou chytat saze a další bordel, když bude kousek od komína a taky si na půdě patou stožáru ještě víc zúžím už tak úzký průlez kolem komína.

	Mně varianta fasádu taky přijde lepší, ještě jí zkusím prolobovat :-)

	Díky,

	Aleš Zíka
	http://results.cz