už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Únor 9 13:35:45 CET 2012

Dne 9.2.2012 13:27, RV napsal(a):
> No z toho co jste napsal jsem pochopil, ze to prezentujete tak, ze
> ajtaci rvou jen kvuli tomu, ze jim jde o mista, protoze dojde k
> centralizaci spracovani a zmizi z uradu lokalni servery
Ne JEN, ale TAKE. A je to z toho popisu pro me patrne.

> to je ale samozrejme v tomhle pripade pruser jak vrata a ono nejde jen o
> nejaky prekopany, tech vypadku se za cely rok objevi x a z ruznych
> duvodu - nekde shori router, nebo je treba jej vymenit za novy, jenze
> novy si nejak nerozumi s tim co je naproti nemu, takze sice to nejak
> bezi, ale blbne to - takze nez se to odhali tak to trva 14 dnu - behem
> te doby vas celych 14 dnu proklina cela republika
Ano pruser to je, a proto to stehujeme do nejakeho datoveho centra v
Praze, kde ten linek je vice.

> pochybuju, ze kazdy UP mel nejaky svuj system - podle me pouzivaly urady
> vsichni stejne aplikace - nejak si nedokazu predstavit jak by se to pak
> zpracovavalo v nadrizenych ulohach
No programy meli stejne, pokud jsem dobre pochopil tak bezely lokalne a
data se pak setkavaly v centrale - tak jak jste psal, ze to ma byt. Ale
protoze to byly samostatne jednotky (myslim dokonce se svym IC), tak si
kazdy rozhodoval o vsem sam, tedy o HW apod. To ted predpokladam delat
nebudou.

> Nyni je jeden centralni urad prace s
> no rec byla o tom SW - jestli to bude papirove pod Ministerstvem pro
> zoologicke zahrady nebo nejakym jinym je podruzne.

MH