už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Únor 9 13:27:07 CET 2012

No z toho co jste napsal jsem pochopil, ze to prezentujete tak, ze
ajtaci rvou jen kvuli tomu, ze jim jde o mista, protoze dojde k
centralizaci spracovani a zmizi z uradu lokalni servery

Dne 9.2.2012 13:12, Martin Hanek napsal(a):
> Tak velky centralni system samozrejme neznam, ale mame system, kam se
> pripojuji desitky zarizeni a desitky uzivatelu po cele CR. Takze vim co
> se stane pri vypadku, jako kdyz nekdo tuhle prekopal opticky kabel s
> Internetem do naseho mesta. Nikdo proste nejel a nikdo se neprihlasil.
to je ale samozrejme v tomhle pripade pruser jak vrata a ono nejde jen o
nejaky prekopany, tech vypadku se za cely rok objevi x a z ruznych
duvodu - nekde shori router, nebo je treba jej vymenit za novy, jenze
novy si nejak nerozumi s tim co je naproti nemu, takze sice to nejak
bezi, ale blbne to - takze nez se to odhali tak to trva 14 dnu - behem
te doby vas celych 14 dnu proklina cela republika

> Ano s tim vzdalenym ovladanim serveru mate pravdu. To ovsem neznamena,
> ze kdyz doposud byly UP samostatne jednotky, tak kazdy mel sve systemy
> nejak resene a proto mel svoje IT.
pochybuju, ze kazdy UP mel nejaky svuj system - podle me pouzivaly urady
vsichni stejne aplikace - nejak si nedokazu predstavit jak by se to pak
zpracovavalo v nadrizenych ulohach

Nyni je jeden centralni urad prace s
> ted to prevadi na ten centralni system s centralni spravou.
no rec byla o tom SW - jestli to bude papirove pod Ministerstvem pro
zoologicke zahrady nebo nejakym jinym je podruzne.