Re: už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Únor 9 13:23:34 CET 2012

A proc si vlastne statni sprava kupuje Sw za miliardy? Nebylo by lepsi
vytvori vlastni tym programatoru?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 09, 2012 12:20 PM
Subject: Re: už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Ja si to precetl skoro cely, vynechal jsem jen to co se opakovalo.
S tou kritikou testovani se da souhlasit, shodou okolnosti se podilim na
vyvoji (ne programovani) SW a testovani. Samozrejme ne velkych systemu.
To ze ten SW musi byt pred nasazenim dukladne otestovany je jasne. A
verim tomu, ze to tady nebylo a neprobehlo. Ale ty stare systemy bezely
dobre hlavne proto, ze se vyladily za tech 15 let povozu.
A vsichni uz je tak nejak znali nazpamet.
Ted na tech UP bezely lokalni systemy/servery a potrebovaly mistni
spravce. Odted to bude pres web na centralni servery, takze se da
usoudit, ze tech mistnich bude mene.
IT technik se chyti, je otazka co z toho UP umi - tech par svych ukonu,
co delal 15 let? Kolik firem na okresnim meste potrebuje IT spravce
site? Male firmy zadneho, leda tak tyhle urady, nemocnice atd.
Zadny IT mi neublizil, ale za leta jsem snad narazi na jednotky kusu IT
spravcu ve velke firme (Skoda apod.), kteri byli neco ochotni udelat
nebo nastavit a kdyz byl problem, tak vedeli co maji udelat. Jinak to
byli neschopny a arogantni ....

Martin Hanek