už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Únor 9 13:12:19 CET 2012

Nevsiml jsem si ze bych tu centralizaci nejak obhajoval. Jen jsem
konstatoval co se s tim systemem deje.
Tak velky centralni system samozrejme neznam, ale mame system, kam se
pripojuji desitky zarizeni a desitky uzivatelu po cele CR. Takze vim co
se stane pri vypadku, jako kdyz nekdo tuhle prekopal opticky kabel s
Internetem do naseho mesta. Nikdo proste nejel a nikdo se neprihlasil.
Ano s tim vzdalenym ovladanim serveru mate pravdu. To ovsem neznamena,
ze kdyz doposud byly UP samostatne jednotky, tak kazdy mel sve systemy
nejak resene a proto mel svoje IT. Nyni je jeden centralni urad prace s
ted to prevadi na ten centralni system s centralni spravou.
Tedy ze jsem psal blbosti si nemyslim.

Martin Hanek