� OT: ponuka prace - � hajzlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Únor 9 13:07:15 CET 2012

Ano to je to co jsem psal - je rozdil psat aplikaci porizujici online
data do serveru v ramci jednoho LAN segmentu, kde mate ping 1ms a
prakticky jedine co hrozi je ze vam umre switch/hub.
I zde ale je nutne pracovat v transakcich to povazuji uz za standard
pokud je naproti aplikaci SQLko a na nem sedi x useru.

Aplikace jako je tak zminovana je jednoznacne aplikaci na viceurovnovy
system - minimalne dve urovni serveru a data replikovana dedikovanymi
replikacnima serverama, ktere zajisti konzistenci dat a zaroven umozni
pracovat i v pripade, ze dojde k vypadku spojeni mezi nadrizenym uzlem.

Radek Vicek