RE: už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 9 12:36:59 CET 2012

Potom jsem ten Váš mail jenom nepochopil. Jedná se o konstruktivní kritiku
nasazení software a brečení nad odebráním pravomocí. Konkrétního člověka
neznám, možná je jenom nespokojený, protože mu odebrali práva a nemůže řešit
problémy a nebo se pod ním kýve židlička. V tuto chvíli mně to připadá spíš
jako první varianta, ale druhá varianta se pak bude nejspíš týkat jeho
kolegů. I když ve státních organizacích se obvykle nepropouští, tak nevím...