Spojit antenni stozaru s hromosvodem?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 12:15:06 CET 2012

Vůbec bych stožár nedával. Po pár letech problémy se zatékáním atd..
Navíc nevím zda nebudete muset koupit stožár takový aby vyhověl platným
normám a to již není jen taková ledajaká tyč. Je sice hezké, že se
manželce držák na fasádě nelíbí, ale dle mého názoru je o hodně lepší
než zatékání do podkroví a předražený stožár.
Milan