RE: už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 9 12:03:42 CET 2012

Já si to přečetl celý, možná je to fajn, než člověk začne vytvářet nějaký
závěry. Kritika analýzy, testování a nasazení je naprosto přesná. Souběh a
odladění v takto velkých a kritických aplikacích je aspoň půl roku. V tomto
případě bych to tipoval spíš na jeden rok.
Jediný, o co přišli, je správa AD, z toho lze vyvodit případné snižování
stavu IT zaměstnanců. Neřekl bych, že pak budou mít problém najít nové
místo, zvlášť když se jedná v nejmenším případě o okresní města.
Vašemu příspěvku tedy nerozumím, možná jenom pramení z nulových zkušeností
řešení velkých projektů? Nebo Vám nějaký IT technik někdy ublížil? :)