tonery SAMSUNG

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Čtvrtek Únor 9 10:57:37 CET 2012

Zdravim,
pred nekolika tydny jsem psal o potrebe barevne laserove tiskarny.

Koupil jsem SAMSUNG CLP-325
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000YXM&Search=clp-325
&SearchType=1
Cena perfektni vcetne uvadecich toneru

Nove tonery jsou drahe, tak po vycerpani tech uvodnich jsem koupil novou
CLP-320
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000YXY&Search=clp-320
&SearchType=1

Tonery v obou tiskarnach stejne. Takze jsem zil v domeni, ze z te nove
tiskarny vytahnu pouze tonery a prehodim je do te starsi a pojedu
Ale - NE. Ono ty tiskarny maji asi nejake SW zabezpeceni, ze se neda pouzit
druhe startovaci tonery a prikazuje mi to koupit plnohodnotne tonery.

Nastesti obe tiskarny jsou velmi podobne, tak jsem je prehodil cele, a jede
to OK

Jsem si vedom, ze to neni ekologicke jednani, ale co delat, kdyz nova je
levnejsi nez tonery. Co se tyce nakladu na tisk a pocet stran ... myslim, ze
pro ty moje pozadavky to bylo primerene.

Pokud nekdo chce ty skoro novou CLP-325 s praznymi tonery, tak je zde
http://soucastka.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=8876&Level=132

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862