ponuka prace

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Únor 9 10:33:23 CET 2012

Velmi často to ale ovšem bývá tak, že zaměstnavatel z nějakého důvodu
nechce nebo nemůže stanovit potřebnost a tím i ohodnocení svých zaměstnanců.
Pro montážní a podobnou výrobu ale platí kupecké počty a co nejlevnější
pracovní síla, nic dalšího není potřeba(to samozřejmě není můj názor,
ale je to tak a velmi těžko se to bude vyvracet:-)).
S pozdravem,
Miloš Dašek