ot: rakusaci a jadro

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Únor 9 08:37:10 CET 2012

Lidem určitých vlastností nedělá sebemenší problém obvinit ze svého
vlastního špatného rozhodnutí s velkým ekonomickým dopadem vrátného,
který je o všech okolnostech nesprávně informoval, no a v klidu si mohou
hlásat co se zrovna hodí a užívat si. Momentálně by asi s oteplováním
neuspěli :-), tak je třeba vhodná příležitost k tomu, aby se našel viník
a přehodnotily názory :-).
Je mi jasné, že nepíšu nic nového, ale občas neškodí si alespoň formou
malé glosy tyto fakta připomenout.
S pozdravem,
Miloš Dašek

>>> http://spravy.pravda.sk/cesi-vyviezli-najviac-elektriny-do-rakuska-ktore-kritizuje-ich-jadrove-zdroje-19p-/sk_ekonomika.asp?c=A120208_182211_sk_ekonomika_p01