ponuka prace

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Únor 8 21:58:56 CET 2012

uz sa tesim na prehliadanie zivotopisov uchadzacov, tam sa clovek dozvie
veci... Uchadzac o poziciu kde sa vyzaduje prax v programovani fpga. V
zivotopise ma ze robil veci pomaly pre vesmirny program. Otazka: aky je
rozdiel medzi fpga, dsp a procesorom. Odpoved: ehmmmmmmmmmm
V hlave nasrano by mi az tak nevadilo, ale ze maju vobec tu sebadoveru a
drzost mrhat casom komisie.
b.