MECH: metricke sroubky s krizovou hlavou na PH & PZ ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Únor 8 15:20:13 CET 2012

dobry den.
chtel jsem se zeptat jak to je pouzivanim/vyberem hlavy metrickych
sroubku v
provedeni PH/PZ. do nedavna jsem mel automaticky, ze srouby/metricke
maji hlavu
na PH vruty na PZ.
i fotky z ruznych eshopu ukazuji srouby jen v PH ...
ale nas subdodavatel najednou nekde sehnal sroubky v PZ provedeni =
prusvih .. :-( .
koukam ze je treba vede v obou provedeni TME.
jak je to tedy spravne, nebo jaka je historie ohledne techto dvou
provedeni ?
ma vyber nejaky "vyssi" vyznam, jako treba, ze PZ je novejsi vejmysl a
postupne nahradi PH ?
chtel bych si tu situaci nejak ujasnit ...
tomik.