Odpor vodice

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Únor 8 13:03:55 CET 2012

Já jsem to chtěl dát natvrdo do země, bez chráničky, ale v rámci
huráakce ukládání odpadů a přípojky vody jsem stihnul do výkopu hodit
alespoň tu chráničku, protože kabel jsem ještě neměl koupený a bylo
potřeba to hned zase zahrnout.

Nejhorší bylo, že kabel se mi vyválel v jílovém bahně a hrozně klouzal v
rukavicích :-)

Díky bohu, že tyhle špinavé práce už jsou za mnou.

JMN