Odpor vodice

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Únor 8 12:17:26 CET 2012

Což o to, ten kabel samozřejmě snese daleko větší proud, ale při délce
kolem 40m je na něm nezanedbatelný úbytek napětí. Hodně citlivé jsou na
to hlavně světelné zdroje a pohasínání žárovek třeba při zapnutí topení
bych se opravdu rád vyhnul.

Největší strach jsem ale měl z toho nechat poslední 2m kabelu koukat z
hlíny, než mi ho ČEZ připojí. Naštěstí se mi povedlo hacknout přípojnou
skříň a konec alespoň schovat do ní :-)

JMN