[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Středa Únor 8 11:38:30 CET 2012

folii už mám doma a už jsem z toho dělal topení/chlazení do šikminy
http://vaelektronik.cz/fotky/PICT73.JPG
Nemluvil jsem o svařitelnosti, ale o ruční tvarovatelnosti. Ohýbat to
jde v pohodě a dobře to drží tvar. Dával jsem tam tu 100um fólii,
protože mám větší rozteče trubek. Do podlah budu dávat 50um fólii, přece
jen při obýbání tlusté fólie okolo ohnuté trubky, kdy se to někde
zkrabatí, bych už měl asi problémy. Trubka bude zatlačená do drážky v
polystyrénu a tím k ní bude fólie přitisknutá.
Anděl