Odpor vodice

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Únor 8 11:38:25 CET 2012

;-)
a co je napisane na tom vodici - je tam 2.5, alebo je tam AWG 14?

napr.
http://sk.wikipedia.org/wiki/American_wire_gauge

A mozno je tomu vodicu iba zima, alebo "zoschol" ... ;-)))
Teraz je celkom zina a suchy vzduch...

Tie prevody medzi metrickymi mierami a "imperialistickymi" su o
"zaokruhlovani".
V obchodoch sa relativne bezne daju kupit vodice podla AWG "namapovane"
na nasu metricku radu.

Dodo