Troska popularni fyziky

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Únor 8 10:09:25 CET 2012

Dobrý den,

jaký pořad myslíte? Zázraky přírody ? Tak ten by měl stále pokračovat, cca
1x měsíčně v sobotu od 20.00 . Trochu s nimi spolupracuji, pokusy vymýšlí
parta lidiček, nadšenců ( studentů, bývalých studentů, přátel školy ...),
kterým to ředitel školy umožnil.

Mrkněte http://foto.gymnaziumslany.cz/ .

S pozdravem

ing. Pavel Poucha