Troska popularni fyziky

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Únor 8 08:51:02 CET 2012

Je to především daň za velikost státu, potažmo jazyka. Tvůrci nemohou
počítat s tím, že by "odbornější" provedení pořadu sledoval dostatečný
počat diváků, kdežto např. v Německu to již předpokládat mohou. Ale v
nemenším poměru se na tomhle podílí i "východoevropský(asi nejen)" názor
či pohled, "podle sebe soudím tebe". Asi nemusím příliš rozvádět co se
stane, když je posuzovatel blbec v jakémkoliv podstatném směru.
S pozdravem,
Miloš Dašek