Kontaktni snimac zvuku

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 8 00:11:38 CET 2012

Tak to jsem po pravdě vůbec nepochopil, pane kolego...

Mnou učiněný pokus prokázal, že i slabě tikající hodinky lze sejmout
naprosto průměrným elektretovým mikrofonem, a to bez úprav. Kolega Vicek
to pak ověřil podruhé.

Malá reprodukovatelnost a smysluplnost?

---
Jirka

Fajn, ako prvy pokus je to fajn, ale zamyslite sa nad jeho hodnotou -
aka je reprodukovatelnost a zmysluplnost takto ziskanej informacie.

Je to akoby ste doporucovali opravovat televizor pomocou osciloskopu
pripojeneho lubovolnym kusom drotu namiesto sondy (a zeme spojene len
cez zasuvku, pochopitelne). Pravdepodobne budete vediet zistit
frekvencie rozkladov, ale to je tak asi vsetko.

wek