Grundfos Alpha+

Úterý Únor 7 21:03:13 CET 2012

Jsem přesvědčený, že tohle čerpadlo má synchronní 2(3?)f motor. Aspoň se
vytahovali tím, jakou to má účinnost. Když to rozeberete, má to na
rotoru magnet? Mělo by to mít regulaci otáček snad podle teploty a
rozdílu tlaku. Když jsem chtěl nějaké oběhové čerpadlo k TČ, vymýšlel
jsem jak se tohle dá obejít. Nakonec mám čerpadlo Calpeda bez těhle
opičáren  a taky se synchronním motorem. Je skoro za poloviční cenu a má
to regulaci otáček jen na knoflík.