*SPAM* Re: Kontaktni snimac zvuku

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 7 20:08:27 CET 2012

Tak uspech nakonec - zrejme ten elektret co tu mam je opravdu po smrti -
on muze sice "nejak" fungovat, ale asi ne tak jako novej. Proto kdyz do
nej rvu tak neco bere, ale zrejme ztratil citlivost a nebo to je nejakej
jinej typ.

Tohle jsem nahral s mikrofonem k PCcku:

http://www.cncnet.info/galery/hodinky/Doxa_sample.png

jsou to historicke svycarske Doxy (stribrne pouzdro), ktere mi dneska
dosly postou (nechodici):
http://www.cncnet.info/galery/hodinky/doxa_jak_dosly.jpg

takze rozborka, koupel v UZ pracce a sborka - a je videt na obrazku, ze
chodi na prvni slozeni dobre - drzi 10 kmitu za 4s coz je uplne spravne ;-)

ted jeste vymyslet neco co tak silene nesumi samo o sobe

S pozdravem
Radek Vicek