*SPAM* Re: Kontaktni snimac zvuku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 7 16:56:28 CET 2012

S frekvenční charakteristikou máte obecně samozřejmě pravdu, nicméně
právě tikání má charakter přechodového jevu s poměrně strmou hranou (v
časové oblasti), z toho plyne i spektrum spíš výše (ve frekvenční
oblasti). Viz i můj popis práce s Audacity, příp. se podívejte na
audiogram toho .ogg (i když už zkreslený popsanými úpravami)...

O rozdílech v mikrofonech jsem psal už na začátku.

Zpochybňoval jsem udávanou nefunkčnost mikrofonu jako takovou ("po
smrti"), bez ohledu na další parametry či detaily.

---
Jirka