Kontaktni snimac zvuku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 7 16:25:49 CET 2012

Ta teorie byla (alespoň pro mě) jaksi zbytečná, poněkud vím, o co se
jedná ;-) Nicméně zde pracujeme s realitou, kde platí:

1) mně to funguje, s hodinkami minimálně jedním, možná dokonce oběma
způsoby, které jsem popsal,

2) kolega Vicek asi nehodlá stavět jadernou elektrárnu, ale chce udělat
pokus se snadno dostupnými prostředky.

BTW: fakt se nezamyslíte nad tím kódováním? Me cestina nejak prestala
bavit ;-)

---
Jirka