*SPAM* Re: Kontaktni snimac zvuku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 7 16:18:00 CET 2012

Psal jste,  že mikrofon zachytil různé jiné zvuky, takže po smrti asi
nebude. Nehodlám to moc rozvádět (práce čeká), ale zásadní záležitost
bude skutečně ta filtrace a jiné související zpracování.

Už jsem vše smazal, ale když jsem si pouštěl původní záznam, tak
rozeznat sluchem tikot v rušivém pozadí nebylo až tak triviální (bylo to
zřejmé i z audiogramu v Audacity)...

S vhodnější konfigurací mikrofonu by signál zřejmě byl lepší už na
začátku, ale bez zpracování to prostě nepůjde. Leda snad že byste
hodinky se snímačem zavřel třeba do vícenásobně vnořeného,
tlustostěnného, vzájemně odpruženého trezoru a zesilovací trakt chladil
nejmíň tekutým dusíkem...

---
Jirka