Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 7 15:16:48 CET 2012

No filtrovat se da neco az kdyz je nasnimano - zatim prave resim kde
delam chybu, ze ani jedno z reseni nesnima.

Napadlo me, ze zkusim doma zene kuchnout mikrofon k PC tam ta kapsle je
take a zkusim to nahrat do PCcka.

Amateri vetsinou pouzivaji SW Biburo (http://tokeiyade.michikusa.jp/ -
jen v japonstine) - ve free verzi pouze offline - takze prave se nahraje
kus do wavu a ten se predhodi tomu SW. Pak si zadate/nebo SW odhadne
zakladni frekvenci setrvacky a vykreslujeto smernici odchylky od spravne
frekvence. Ale ma to nejake mouchy obcas - nekdy to dost blbnou hodiny
ve woknech.

Radek Vicek