Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 7 15:06:17 CET 2012

Tak ja asi spatne koukam, ale zde vidim castky tak 6-12USD/1000ks u vyrobce:
http://www.analog.com/en/mems-sensors/mems-inertial-sensors/products/index.html#MEMS_Accelerometers

coz ze zkusenosti nasobim tak 8-10x

treba ADXL103 stoji 9.03USD - navic jsou to vsechno naprosto kre...ska
pouzdra na pajeni

s tim ze vubec netusim zda bude moc nebo malo citlivy, zda potrebuju
jedno nebo dvou osy

jste mi schopnej rict jakej na to bude vhodnej? a ktere to jsou ty
pouzivane v mobilech?

Radek Vicek