Kontaktni snimac zvuku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 7 14:52:17 CET 2012

Hmmm.....co si představujete pod pojmem "pevný"? Levitace to myslím
nebude. Membrána (onen snímací prvek) jaksi musí na okrajích držet právě
v té kapsli. Jestli to bude na trošku pružném materiálu, to nedokážu
říct (na destrukci je mi nové kapsle líto a jinou nemám), nicméně to
zřejmě až tak nevadí.

Zmíněný (vícekanálový) stetoskop mám hotový a funguje. Pravda, ne na
hodinky...i když to možná zkusím, LiIon v něm je ale už mimo a
momentálně nejsou lidi na výměnu ;-)

---
Jirka