Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 7 14:49:54 CET 2012

Mam - vzdyt jsem psal, ze jsem ten piezomenic zkousel letmo vetknuty do
drzaku a na nem polozene ty hodinky.

Bralo to cokoliv vcetne dupani vedle v mistnosti, ale polozene hodinky
na nem ani nahodou.

Radek Vicek

P.S. Za ten *SPAM* v subjektu se omlouvam, ale mame nejakej nedutklivej
mailserver a vsimnu si toho vzdycky az kdyz to odeslu. :-(