vrtulka na mereni vetru

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Únor 7 12:05:20 CET 2012

Predpoved je o vyvoji pocasi ne o skutecnem stavu...
Je vhodne se podivat na vice modelu pocasi. Ceska televize ma asi nejhorsi
predpovedi. Oblibena chyba je prechod studene fronty pres Moravu po JV
proudeni. V 90% prijde fronta o den pozdeji nez ji predpovidaji. Slovenska
predpoved je na tom mnohem lepe.

Je dobre si o pocasi neco precist a naucit se pracovat s predpovedmi na
netu. Je to vyborne do prace - venkovni montaze je lepsi delat kdyz je
pekne. Nebo dovolena/ vylet - jezdim podle pocasi a vetsino mi to vyjde. Na
plazi v desti pri 17 stupnich to jaksi neni ono...

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 07, 2012 11:45 AM
Subject: Re: vrtulka na mereni vetru

Predpoved pocasi jako takova platna pro nejake vetsi ci mensi uzemi
(spis vetsi). Absolutne nic ale nerika o tom jake je lokalni pocasi
primo na danem miste pokud tam neni primo umisteno merici zarizeni a i
to neni garantem toho, ze o par km je stejna situace.

Staci se podivat na situaci ted pri mereni mrazu. Mate anomalni mista,
kde v jednom udoli mate -25 a o 2km dal je -35.

Treba s vetrem je to jeste slozitejsi, nebot je zavisly i na usporadani
terenu - muze foukat jak o zivot (na konkretnim miste), ale zavetrna
zatoka pri tomto proudeni bude uplne klidna.

Radek Vicek