RE: vrtulka na mereni vetru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 7 12:05:15 CET 2012

> Stejne zbytecne vyjezdy prilis neomezite a predstava, ze Vam okamzite lokalni
> mereni pomuze vice nez dukladna studie nekolika nezavislych predpovedi a bohata
> osobni zkusenost s danym terenem, je uplne licha.

Tak pod tohle se podepisu, ano zkusenost je dulezita, ale pro me jsou abych rozhodl
ze zkusenosti jsou dulezitejsi aktualni data, nez data z predpovedi, asi tak.
Ono se to ma tak, na Machaci je merak, kteri meri kde co problem je, ze je
zastrceny v zatoce v yachtklubu, a meri rozumne jen nektere smery vetru a to jeste,
vetsinou dost jinak, nicmene, z nej vychazim a celkem to funguje, ale kdyby byl
nekde jinde to by bylo jine kafe :-D

Zdenek Aster