OT: Notebook do 20k

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Únor 7 12:01:39 CET 2012

Dneska uz hraje roli ta velikost adresoveho prostoru . 2Gb RAM jsou
standard , herni grafiky dneska uz maji 1gb , nadchazejici generace 2gb, a
u 32bitoveho OS se to musi vlizt do 4gb(zhruba) vcetne te graficke pameti.
Navic cimdal vic lidi , uz nepripojuje jen jeden monitor . No a kazda .NET
aplikace zblajzne 100mb jak malinu :)

snehulak