*SPAM* RE: Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 7 11:57:09 CET 2012

Hmmm musim nekde u rodicu tu prenosku vylamat z nejakeho gramce na pude.

Me spis prekvapilo na tom piezomenici, ze on naprosto nebral zvuk tech
hodinek.
Mel jsem na nej priletovane radialne raminko, ktere bylo vetknute do
drzaku (ten jsem podlozil gumou). Na menic (nejakej vetsi prumer cca
40mm) jsem polozil hodinky a cekal, ze aspon uvidim nejake spicky od
tikani. Nebylo tam vubec nic.

Radek Vicek