*SPAM* RE: Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 7 11:38:24 CET 2012

No takhle to zrejme fungovat nemuze - ty snimace (je to jen dohad na
zaklade studia netu) jsou konstruovany uplne obracene - hodinky jsou
prilozeny tesne na telo prenosky a na hrot prenosky je umisteno zavazi
volne do prostoru - snima se to vlastne na zaklade setrvacnosti toho
zavazicka.

Ja samozrejme muzu nejak experimentovat a nakonec urcite neco vykoumam,
ale spis mi jde o to zda se nedelaji nejake snimace primo urcene na
snimani zvuku vedenim.
Asi podobne funguji snimace klepani motoru.

Radek Vicek