Kontaktni snimac zvuku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 7 11:23:30 CET 2012

No a proč ne právě tu gramofonovou vložku? Myslím, že pokud byste vyřešil kontakt jehla - hodinky (napadá mě prostě na jehlu dát malou kuličku obyčejné modelíny a přiložit to na hodinky), tak by to přece muselo fungovat perfektně ne?

Vložky se stále dají docela dobře sehnat, i když ceny jsou již na vzestupu:
Například:
http://www.tsnova.cz/nahradni-dily-a-prislusenstvi/gramofonove-vlozky-jehly/

Jakub Šerých