Notebook do 20k

Úterý Únor 7 09:42:55 CET 2012

2012/2/7 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>:

> Pisal som, ze drivery pre DOS k tej karte su. Ano treba spustit
> zavadzac, potom by mala fungovat (snad :-)).

Aha, to mi nějak uniklo, bod pro i-tec ;) Ale když se koukám do těch
DOS driverů, resp. do návodu k nim, není tam zmínka o 3F8 nebo
podobných klasických portech, jen o PCIE adrese DC00, tak vlastně zase
nic nevíme. Navíc tam jsou jen samé .EXE a žádný .SYS (pro zavedení v
config.sys), tj. nevíme, jestli pak poběží nějaká ta emulace. Někdo si
tady tu flashku s DOSem asi bude muset udělat, v rámci výzkumu ;)

P.K.