Citelnost DVD+-R(W) s fotkama ve stolnim prehravaci ?

Jiri Sladek sladek na iol.cz
Úterý Únor 7 08:41:54 CET 2012

Ta jednička je opravdu poznámka:
     §1 Dokonení je nutné proto, aby bylo pehrávání kompatibilní.
To slovo 'dokonení'  tam opravdu je, není to můj překlep.

V programu Ashampoo jsem pálil přes první volbu v nabídce:
   Vypalování souborů a adresářů.
Volbu Dokonit ani Dokončit tam nikde nevidím. Nevím tedy, zda moje média
jsou dokončená nebo ne.

Multisession jsem nikde nezapínal, pálil jsem všechny fotky najednou.

Co se týče pořadí fotek na DVD  - myslím, že jsou vypálené ve správném
pořadí.

Počet těch fotek je asi 800, jsou všechny v hlavním adresáři. Nevím,
kolik je limit.

Jiří Sládekj