Notebook do 20k

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Únor 7 08:29:19 CET 2012

Aha koukam, ze to opravdu tak jednoduche neni , ja na to pouzivam nejakou
utilitu , ale mam ji doma a nepamatuju si nazev . Kazdopadne kdyz das v
googlu freedos usb tak je tam spousta odkazu jak to udelat .

Kdyz jsme tady u tech virtualizaci a starych systemu , vcera jsem vytahl
vsech 60!? disket OS2 WARP a nainstaloval si ho do virtualboxu  , nostalgie
jako hrom , ale tcp/ip funguje i prohlizec na web atd...

snehulak