Bezdrátová teplotní čidla

Jan Matuska hw na starhill.org
Úterý Únor 7 08:28:36 CET 2012

Me to prave na jare taky ceka. Nicmene po konzultaci s nekolika topenari
jsem dospel k nazoru, ze vhodnejsi by byla regulace teploty prostoru,
nebot zavislost teploty prostoru na teplote podlahy je nekdy hodne divoka.

Nejhorsi je ale fakt, ze vetsine laiku je nejaka regulace fuk a skonci
to jednim termostatem v obyvaku, ktery ovlada primo kotel.

JM.