Notebook do 20k

Úterý Únor 7 08:18:54 CET 2012

2012/2/7 Snehulak <snehulak na gmail.com>:
> Na tohle uz se pouziva FreeDos , ktery je jak zpetne kompatabilni se starym
> DOSem tak podporuje nova zarizeni jako USB , sitovky, NTFS atd...

No, nebo taky.

> Navic je zadarmo a bootovaci cd nebo usb je otazkou okamziku.

Shodou okolností jsem teď hledal způsob, jak dostat DOS na flashku a
nějak jsem na webu freedos.org nenašel jinou možnost než napálit CD a
z něj nainstalovat Freedos a to se mi nechtělo. To je jednodušší ten
HP format tool, který to nahraje na flashku rovnou. Ale nepotřeboval
jsem žádné nové zařízení jako síťovku nebo NTFS a když je flashka
bootovací a PC z ní nabootuje, tak už je stejně přístupná, tak nějaký
další ovladač není potřeba.

P.K.