OT: Notebook do 20k

Pondělí Únor 6 21:00:14 CET 2012

2012/2/6 Milan Kratochvíl <krata.milan na seznam.cz>:
> Hmm tak to musim rici nasemu IT at to vyresi nez bude nejakej problem.
> Doufam, ze tam ma nejakou licenci.
> Nejsmutnejsi je to ze se takovehle okliky delaji jen proto ze vyrobci nejsou
> schopni delat svou praci. Vzdyt W7 je tu jiz nekolik let a ze Siemensu mi
> sdelili ze jejich novy software je perfektne odladen pro XP, s problemy bezi
> v XP modu ve W7-32bit a nebezi ve W7-64bit. Co dodat.

No upřímně řečeno, částečně si za to může sám uživatel, když si
bezhlavě koupí nový počítač s Windows 7 64-bit bez toho, že by si
napřed zjistil, jestli mu tam poběží jeho současné programy - takhle
jsem teď řešil, jak v nich zprovoznit starý DOSový účetní program
(napsaný ve Foxpru) a ještě ke všemu s češtinou v kódování Kamenických
;-) Teď už si můžu dovolit napsat smajlíka, ale po prvním pokusu to
spustit a hlášce, že s 16-bitovou aplikací mám smůlu, jsem šel do
kolen. (Kdyby to někoho zajímalo, tak jde použít DOSbox, ale ty
Kameníci jsou další komplikace, DOSbox v českých Windows umí přímo
jenom Latin 2.)

Samozřejmě, Siemens by měl svůj soft odladit aspoň na Windows 7
32-bit. Když Windows XP už se ani neprodávají, že.

P.K.