OT: Notebook do 20k

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Únor 6 19:05:53 CET 2012

Hmm tak to musim rici nasemu IT at to vyresi nez bude nejakej problem.
Doufam, ze tam ma nejakou licenci.
Nejsmutnejsi je to ze se takovehle okliky delaji jen proto ze vyrobci
nejsou schopni delat svou praci. Vzdyt W7 je tu jiz nekolik let a ze
Siemensu mi sdelili ze jejich novy software je perfektne odladen pro XP,
s problemy bezi v XP modu ve W7-32bit a nebezi ve W7-64bit. Co dodat.
Milan Kratochvil