OT: Notebook do 20k

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 6 18:49:50 CET 2012

Do Win7 verze Professional a vyssi muzete stahnout Virtual PC a Windows
XP Mode. Je to v cestine a bezi to bez problemu, jsou to upravene
Windows XP. Dulezite je, ze NEPOTREBUJETE licenci Windows XP. Proste to
jen stahnete a pouzivate. Zatim mi tam chodilo skoro vse co jsem
potreboval, i kdyz nejake vyjimky byly a ty pritom v cistych XP chodily
(ted si ale nevzpomenu o co slo). Dale do toho virtual modu nelze
natahnout paralelni port z Win7, ten vistualni system system to nepodporuje.
Kdezto Virtual Box je virtualizacni nastroj (dnes od Oracle) do ktereho
muzete nainstalovat jiny OS. Problem je, ze na tento OS potrebujete
licenci a licenece OEM to neni, takze pro WinXP musite mit plnou licenci.

Martin Hanek